One day in Bangkok

Har shoppat nastan konstant i tva dagar. Ikvall hade vi tankt aka ut till Baiyoke sky och ata middag till utsikten over Bangkok. Av fem stycken taxibilar sa korde ingen oss. Gick inte ens att forhandla sig till ett hogre pris for att ta oss dit. For mycket trafik till tornet var tydligen orsaken. Tankte gora ett nytt forsok imorgon da det ar var sista kvall.

Lite shopping.

Den basta gallerian, jag gick loss pa paragons undies avdelning.

Mina nya ful-brillor. Den bjuder jag pa.

Lock i orat.

Nar Micke dyker och snorklar for mycket far han lock for orat, vilket innebar att han inte riktigt hor vad som hander runtomkring.

Micke: Jag hor inte ens vagorna fran havet langre!!

Malin: Inte jag heller.

Malin: Men vi ar ju inte vid havet, vi sitter ju pa balkongen.

Micke: Ja det har du ratt i.

Fler bilder fran Thailand.

Bilder fran Thailand.

Tre nights in Bangkok.

Forlat att jag varit sa hemskt dalig pa att uppdatera er. Men jag har haft en helt fantastiskt manad i Thailand, skulle kunna vara har mycket langre.

Kom till Bangkok med buss for en timma sedan. Checkat in pa ett mysigt litet hotell dar vi far sitta vid internet i vantan pa att varat rum ska bli fardigt. Bara tre dagar kvar nu, sen aker vi hem till kalla Sverige igen. Da blir det fart pa inlaggen igen!

Snart ska ni fa se lite bilder.

Befinner oss i Ao Nang.

Nu har Linda och Nicklas kommit hit till Ao Nang. Vi kom med buss igar morse. Idag har vi varit ute med langtailbat till en o 20 minuter harifran, solat och badat i det finaste turkosa vattnet. Har bokat in oss pa Linda och Nicklas lyxiga hotell fran och med imorgon lyckades pruta ner det ratt bra om vi stannade ratt manga dagar. Just nu bor vi pa nagot snukigt stalle vi blev palurade. Vi har redan varit har i over en vecka nu, usch det gar for snabbt. Har en massa bilder jag vill visa er, ni ska fa se dem nar vi har en bra dator igen.

Thailand, Hua Hin.

Jag har varit usel pa att uppdatera er men har finns inte langre mycket till internet. Vi befinner oss i Hua Hin och ska ta oss harifran ikvall med natt tag. Vi har mest spenderat dagarna pa stranden da solen har varit framme varje dag. Riktigt toppen vader hittils.

Det storsta problemet vi har just nu ar hur sjukt mycket feta europeer fixar sig thaihoror som ar runt tjugo som om det inte vore nagot fel. Det ar sa vanligt och fruktansvart ackligt. Trodde inte att det var sa oppet som det verkligen ar har.

Nu ska jag ga, men uppdaterar er med bilder sa fort vi har ett ok internet.

Hoppas ni har det bra dar hemma i snon?

The first day.

Sa for vi fick rummet sa slangde jag mig i sangen for lite somn.

Micke sover.

Eftermiddag i Bangkok.

Den mysiga poolen.

Nu ska vi ta oss en fruktsallad och sen blir det godnatt. Imorgon ska vi boka tagbiljett och kolla in mer av Bangkok.

Pa plats i Bangkok.

Efter lang resa ar vi antligen framme pa varat hotell i Bangkok. Vantar pa att varat rum ska bli fardigt, sa att man kan ta sig en dusch och ett dopp i poolen. Varmt ar det. Mina batterier till min kamera tog saklart slut redan pa arlanda sa dem ska laddas sa ska ni far se hur fint vi bor, kanske blir en svang till shoppingcentret som ligger alldeles har bredvid.

Bilder kommer sa smaningom !

en månad i solen.

Om några timmar går natt tåget ner till Stockholm. Har proppat ipoden med massor av bra musik, viktigt. Jag ska försöka blogga där nere om datorerna och internet inte är från stenåldern och foton ska jag ta i massor. Har med mig två kameror, en för party och en för vackra platser. Så för att hålla er updated följ min blogg med bloglovin.

Vi hörs i Thailand.

Packat&Klart.

Väskorna är packade, solkrämerna är med och jag är redo!

De bästa.

Ikväll har jag varit på Freddas 22 år kalas, efter lite vin och kvalitetstid med mina vänner så drog jag mig hemåt. Blev tyvärr inga foton.

Imorgon åker vi mot Stockholm! Jag, Micke och mina två kompisar som drar till Island i samma veva har lyckats boka in exakt samma tåg till huvudstaden och vi har också lyckats hamna i samma tågvagn. Hur ofta händet det? Riktigt roligt iallafall.

Tror att det här kommer bli mitt nya sommar nagellack. Ljuslila, riktigt fint när man blir brun.