Befinner oss i Ao Nang.

Nu har Linda och Nicklas kommit hit till Ao Nang. Vi kom med buss igar morse. Idag har vi varit ute med langtailbat till en o 20 minuter harifran, solat och badat i det finaste turkosa vattnet. Har bokat in oss pa Linda och Nicklas lyxiga hotell fran och med imorgon lyckades pruta ner det ratt bra om vi stannade ratt manga dagar. Just nu bor vi pa nagot snukigt stalle vi blev palurade. Vi har redan varit har i over en vecka nu, usch det gar for snabbt. Har en massa bilder jag vill visa er, ni ska fa se dem nar vi har en bra dator igen.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Värst vad det är dött här på bloggen :)

Har ni det bra?

Jag och Peter har just bokat resa till Thailand till i vinter!!!

Kram kram

2009-03-18 @ 14:56:56
URL: http://michaelacarpelan.blogg.se/
Postat av: Jukil

Jag tycker att det behøvs en uppdatering nu! Vi ær i Alabama nu, har det toppen hær=) Vart i Thailand ær ni nu, berætta! I dag har vi legat på stranden hela dagen, det kan jag tænka mig att ni också gør hehe. Saknar dig! Puss

2009-03-21 @ 06:10:35
Postat av: Malin

Michis: Vi har det jattebra, ar i Bangkok nu bara tre dagar kvar. Ah vad harligt att ha en thailandsresa att langta till! Nar aker ni? Ska bli mindre dott har framover, promise ;)



Jukil: Nu ar vi i Bangkok igen sa ingen mer strand for oss pa ett tag. Men vi har haft det toppen. Har lagt ut lite bilder nu ! miss u.

2009-03-30 @ 03:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0