Thailand, Hua Hin.

Jag har varit usel pa att uppdatera er men har finns inte langre mycket till internet. Vi befinner oss i Hua Hin och ska ta oss harifran ikvall med natt tag. Vi har mest spenderat dagarna pa stranden da solen har varit framme varje dag. Riktigt toppen vader hittils.

Det storsta problemet vi har just nu ar hur sjukt mycket feta europeer fixar sig thaihoror som ar runt tjugo som om det inte vore nagot fel. Det ar sa vanligt och fruktansvart ackligt. Trodde inte att det var sa oppet som det verkligen ar har.

Nu ska jag ga, men uppdaterar er med bilder sa fort vi har ett ok internet.

Hoppas ni har det bra dar hemma i snon?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Njut, njut och njut....här har vi snöyra och skitväder. Inge avis alls L. Var rädd om er. har "tröstat" mej med 45 min core ikväll. Alltid något. I övrigt en dag man inte kunnat vara utomhus så det har blivit städning och sånt tråkigt. Men lite go musik till det så känns det något lättare. Nu Beck på TV. Kram kram

2009-03-08 @ 21:35:04
Postat av: Sofia

Åh, gud vad underbart med Thailand, är ju själv precis hemkommen därifrån och jag längtar redan tillbaka. Njut allt vad ni kan och hoppas ni får en riktigt bra resa! Är det Thailand för hela slanten eller hur ser reseplaneringen ut? Kram Sofia :)

2009-03-09 @ 01:24:20
URL: http://worldofsoso.blogg.se/
Postat av: Malin

Carin: Ja, vi njuter varje dag. Toppenvader ar det ocksa!



Sofia> Ah, jag forstar dig. Det ar helt underbart. Vi hade tankt besoka lite oar som faller oss in. Vi stannar bara i en manad och det blir bara thailand. Hur var din resa? Besokte du nagra bra stallen? Kramar!

2009-03-11 @ 11:57:16
Postat av: Erika

Gillar om det du skrivit! Roligt att se en del bra saker och inte bara det generella sakerna som man kan läsa om typ alltid. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0