Ett fullsatt stockholm stadion.

För ungefär två veckor sedan så gick jag på mitt livs första riktiga konsert (förutom Nordman då jag var typ 8). Som den rookien jag är fick jag inte ha med mig min systemkamera och jag hade inte en lös krona på mig då det endast gick att köpa mat och dricka med kontanter.

Så där satt vi jag och min vän Julie från klockan sex med en ynka cola att surpla på. Foton fick vi iallafall via Julies digitalkamera.

Konserten var helt galet mäktig från början till slut. Coldplay spelade en bra blandning mellan gammla och nya låtar och sångaren sjunger sjukt bra live. Jag var i ett konstant lyckorus.

Så om ni nångång får chansen, se Coldplay live.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0