En tur ner i diket och upp igen.

Tanken ikväll var ett bodystep pass, efter att ha åkt ca 100 meter kommer jag på att jag glömt min vattenflaska.

10 Minuter kvar tills passet börjar och jag känner mig tokstressad. Bilen har immat igen och jag litar på min vanliga tur(?) och backar in på en jättesmal väg för att vända. Helt ovetande har jag sakta men säkert backat ner i diket, fråga mig inte hur jag lyckades.

Jag finner såklart det hela rätt komiskt och springer in till Emma med ett tokgarv så att jag knappt får fram ett ord.

Jag: Emmmmmaa, jag har kört i diket, jag står härborta på åkern. Vi måste dra upp han?

Emma: Ja men är du skadad?

Jag: Nejnej, jag körde jätte sakta.

Vi tog en tur på åkern och hittade en liten lucka att åka upp på, det där misstaget gjorde min annars otroligt händelselösa dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0