Kondomer till alla?

Jag sa ifrån mig jobbet som flygvärdinna idag. Kändes inte helt hundra, men roligt att jag presterade riktigt bra på psykolog testerna och gick så pass långt. Nu har en klump släppt från magen och jag känner mig lättad över att jag tackade nej. Känner att jag inte vill vara bunden till Östersund i höst.

Idag har vår kampanj "Fashion Against Aids" gått upp och i kassan har vi delat ut kodisar till alla som köpt t-shirts. Lite svårt att veta vilka man kan ge till när det kommer fram en tio årig tjej med sin mamma och jag säger "Skickar med den här också!:D"

Jaja, dom ska väl lära sig i tid.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Har du sett nåra skor med dragkedja på HM då? :)

kram

2009-05-28 @ 22:35:23
URL: http://michaelacarpelan.blogg.se/
Postat av: Malin

Michaela: Nix, dem är helt slut. Men hojtar till om dem kommer in igen :)

2009-05-29 @ 08:34:21
Postat av: Michaela

Tack tack :)

Jo, vi åker till Italien den 16/8 och hem 23/8. Vi är ett tjejgäng på 6 pers som åker till min farmors hus 3 h söder om Milano (vid kusten).

Var ska ni? När hade ni tänkt att åka?

2009-05-29 @ 10:08:44
URL: http://michaelacarpelan.blogg.se/
Postat av: Malin

Michis: Åh, vad roligt det låter! Vi ska till Rom där vi förhoppningsvis ska bo i min mammas kompis lägenhet. Vi ska åka i mitten av Augusti nån gång! Har du varit i Italien förut?

2009-05-31 @ 09:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0