Intensiv dag.

Hemma från en galet intensiv dag på Östersunds flygplats som hade rekryterings dag idag till ett nytt flygbolag som ska flyga till lägre priser mellan Östersund och Bromma. Psykologer och högsta cheferna intervjuade oss, gjorde tester och gruppövningar under tidspress.
 
Bland 200 sökande är jag nu kvar bland nio stycken, dem ska anställa fem av oss. Sista intervjun gick sådär som jag hade med psykologen, han ställde så avancerade frågor, eller så var det jag som var trött efter fem timmar.

Det verkar inte alls vara ett lättsamt jobb. Aldrig varit på en sådan djupgående intervju, men jag hade en riktigt trevlig dag bland alla söta tjejer som var med sen var det skönt att låta hjärnan öva sig på lite psykologi figurer också.





På det här flygbolaget skulle jag vilja åka.

Kommentarer
Postat av: Petra

nämen, vad spännande det låter! kul att vara bland dom sista! bara det är ju värt ett grattis : ) vad är det för typ av jobb? puss

2009-05-06 @ 18:33:44
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack så mycket Petra :)Det är en Flygvärdinne/Markpersonal jobb.

2009-05-06 @ 19:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0