För tre år sedan.

Idag jobbar jag nästan fyra timmar, ska bli riktigt riktigt skönt. Sen blir det studentfirande på Linvägen.

Jag vill bara göra om allt det roliga en gång till. Åka flak, springa ut från trappan, få en massa presenter, gemenskapen i klassen som vi aldrig hade men fick då. Ha den fula studentmössan, gå på baler och sitta på österängen natten lång med de bästa vännerna som skulle ta olika vägar i livet.

Nu låter det som om det var 40 år sen jag tog studenten, men det var ju faktiskt bara 3, så jag kan fortfarande suga på student känslan lite till.



Jag står och häller i mig en Breezer Melon, gissa om jag var röd om munnen sen?



Kommentarer
Postat av: Petra

världens bästa dag!

2009-06-05 @ 11:53:36
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/
Postat av: Malin

Petra: Ja verkligen, helt oförglömlig!

2009-06-05 @ 21:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0