Take a picture.

Ikväll har jag kollat på norsk tv, det händer inte så ofta när jag har laptopen här. Ikväll visade dem actionfilmen "Man on fire". Har sett den förr och måste säga att den är så fruktansvärt bra, sen är ju Danzel Washington en lysande skådespelare också.

Tänkte köpa en systemkamera innan vi åker till Thailand och sen vill jag fota alla vackra länder jag besöker senare. Jag har kikat på ytterligare en Canon kamera. Den lilla digitalkamera jag har nu är en Canon Ixus som jag är väldigt nöjd med och nu funderar jag på en Canon EOS 450D. Någon som har några erfarenheter av den kameran eller någon annan bra systemkamera?










Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har en canon eos 450 d, och jag tycker den är jättebra! Den är lätthanterad, bilderna blir snygga och den väger typ inget. Men objektivet som följer med är tyvärr(som med alla kameror) inte ultimat, men det funkar ju helt klart!

2009-01-26 @ 10:25:18
Postat av: Malin

Tack så jättemycket för den infon! Alltid kul att höra från någon som redan har kameran. Jag tror att det blir en sådan :)

2009-01-26 @ 15:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0