Internetshopping när den är som bäst.

Fast att jag bott i den här hålan i snart fem månader så blir det ingen markant skillnad på hur mycket pengar jag spenderar på kläder varje månad.

Jag kan sitta här i lugn och ro och drömma mig bort bland mängder av shoppingsidor och sen är jag bara ett klick ifrån det jag vill ha. Det bästa av allt är att jag har världens snällaste mamma som hämtar ut paketen hemma i Sverige till mig. TACK bästa mamma!

Mitt senaste klick var två bikinis från H&M. Finns det något roligare än att ha mängder med bikinis att variera mellan på utlandsresan? Det är ju bikinis man lever i på dagarna och de blir fort fula av kombinationen sand, saltvatten och sol.


            
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0