Söndagslåt.



David Gray - Sail away

Kommentarer
Postat av: Petra

heej! hur är det med malin? hur gör du för att lägga upp en låt sådär? : ) länge sen vi sågs nu vännen! pusskram!

2009-01-18 @ 12:30:45
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/
Postat av: Malin

Petra : Det är jättebra med mig Petra. hur mår du? Jag går in på youtube och kopierar koden som står till vänster på sidan och klistrar in den på HTML fliken som du hittar på ett nytt inlägg på bloggen. Sen för att ta bort videon så förminskar jag klippet genom att dra i klippet för att få den storlek jag vill ha. Hoppas du förstod det där! Ja jag tycker vi ska ändra på det väldigt snart, saknar dig väldigt mycket tjejen. Kramar!

2009-01-18 @ 12:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0