Lättsamma människor.

Jag var och tränade på eftermiddagen idag. Satte mig ner vid ett bord i väntan på att mitt pass skulle börja. Det finns gott om platser att sätta sig på men jag tycker det är så trevligt när dem sätter sig vid mig och börjar småprata lite. Inget mer med det. De flesta svenskar skulle nog aldrig sätta sig vid ett bord där någon redan sitter, utan istället välja ett eget för att inte vara påträngande. Gillar norskarna, otroligt lättsamma människor.

Passet var iallafall ett danspass med massa skön musik och en bra danskombination, kände att jag saknade Wendlas, dansskolan som jag gick på när jag var yngre. Där vi tränade stenhårt termin efter termin för att sedan få stå på den stora scenen och visa upp movsen och klä ut sig i snygga scenkläder och lager av smink.

Ikväll har vi ätit en god nachostallrik min majk och jag, och vi är lediga hela helgen, Wihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0