Du är så jävla bra.

Ikväll blev det några timmars extra jobb, gött. En av stor anledning till jag jag tycker det är ok att gå upp en kall morgon klockan sex, då jag egentligen är svintrött och bara vill ligga under ett varmt täcke hela dagen är min pojkvän. Trodde aldrig att det skulle vara så sjukt kul att jobba med honom, helt ärligt. Eftersom vi är tillsammans 24h.

 Vi hittar alltid på en massa bus, pratar om konstiga saker som bara vi tycker är värt att diskutera, ger varandra leenden, fulskämtar med varandra, pratar om drömmar och framtid. Hjälper varandra, stöttar och peppar utan att någon tar ialla upp eller att få känslan av att man dominerar över någon annan.

 Han är så bra, min finaste vän och pojkvän.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0