GOD JUL

Julafton började med julfrukost. Vi klädde våran gran som jag i panik fixade igår. Klädde den med söta citat. Öppnade våra julklappar, jag fick ett par fina skidsockar av min Emma och av mina roomies två big size smirnoff ice.

Klockan tre gick vi ner till svenskbaren drack mer glögg och åt pepparkakor och kollade på Kalle. Om några timmar blir det julmat från Ikea också, inte en så dum julafton ändå förutom att jag saknar min familj, alot.

Hanna: Jag tror inte att jultomten kommer till Frankrike.
Jag: Det tror jag att han gör.
Hanna: Nej, det tror inte jag. Tomten är svensk, han hittar inte dit.


Kommentarer
Postat av: Micke

Hehe söt Hanna =) hoppas du hade en bra jul!

2009-12-25 @ 11:57:47
Postat av: Michaela

Hallå, vad händer? Seg på att skriva? :)

2010-01-16 @ 23:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0