Same same but different.

Idag har jag och Mike strosat runt på staden och inhandlat mat till tusen, så nu kan vi fylla upp den där frysen vi har som har stått tom.

Det har verkligen blivit höst i Östersund nu. En massa vackra färger på löven och en frisk luft som det bara finns här uppe. Ikväll ska jag försöka hooka upp med E, innan jag åker tillbaka till Norge imorgon.

Det är dock lite problematiskt utan mobiltelefon, den kom bort någongång där under Onsdag kvällen på Silja Line. Jag får hoppas att den råkat hamna i Brittas väska. Jag kommer nog aldrig förstå hur man klarade sig utan en bärbar telefon förr i tiden?

Trevlig Lördag på er!


                                                    


            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0