Generositet

Fjordlaks var inte de generösaste företaget jag jobbat på under mina år i arbetslivet.(Det har väl blivit några år iallafall?) På fyra månader fick vi ett julbord på arbetstid, MAX en dricka. Vi fick köpa, även den alldra minsta torkade fisken vi packade. En dag fick vi en medelstor tårta som hela fabriken fick dela på.

Annat är det på vår fabrik här i Orkanger. Frukt och mackor till fika, lunch och pauser mest hela tiden och då har vi avverkat 1 dag.

Men det bästa av allt är att vi har GRATIS träning på ett stort gym. Yes for free! Mike var såklart väldigt sugen på att gymma och gjorde klart för mig väldigt tidigt, att när vi slutar måste vi prova gymmet efter middagen. Jag var lite loj och trött men min darling har peppat mig och nu är jag rätt sugen på lite gym faktiskt. Men nu ligger han däckad i sängen..
 
jag tror vi skippar gymmet idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0