FB vs MSN

Jag konverserar nästan aldrig med någon på msn längre. Jag vet inte hur längesen det var någon addade mig eller jag addade någon till min msn lista. Hela min msn-lista är från då jag var 15 år. Är det enbart facebook chatten som gäller nu? Är det jag som blivit omodern?

Jag har alltid gillat msn, är liksom mer mysigt där. Sen finns den alltid där på ditt skrivbord. På facebook måste jag ha webbsidan uppe hela tiden om jag ska prata med någon, det glömmer jag alltid och sendan orkar jag aldrig logga in igen. Så adda mig på min msn som jag ska bevara tills jag dör : [email protected] .Ni kan ju maila mig på den också.

Väldigt ointressant, egentligen.


Puss sötisar.

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

Vem får adda dig?

2008-09-22 @ 21:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0