Killsnack

Jag gillar killarna på vårat jobb skarpt. Men ibland kan det blir lite väl mycket killsnack.

Kille1 kollar på golvet och ser lite vattenstänk och säger : höhö, har ni sädat på den där eller?!
- Vatten skulle det vara säd? Nöt.

Kille1 tittar på min Gorbys och säger : Haha, det där är fittpizza.
- Sånt där tänker aldrig tjejer på.

Kille2 berättar för mig om hans största intresse riktig hårdrock : Det finns en stor rockfestival i Tysklan, den ska du gå på!

-Sen när blev mitt intresse hårdrock?!

Kille2 och alla andra killar glor i FHM tidningar på fikat och kille 2 gör ett "sugande ljud" och tar tjejen i tidningen på brösten.
- Ingen som får sig nåt på det här stället ?

Kille2 berättar om när han försökte skydda en tjej som blivit slagen på en fest: Jag knäade han så hårt att han fick plastikoperera ansiktet 3 gånger!
- Var han tvungen att göra honom så illa?

Kille3 : Jag skulle aldrig kunna ha en Toyota, den är plastig. En riktig bil är en mercedes, den är så skön att stryka på och man känner att det här är bil.
- Hur fan då?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0