Ensam hemma 2

Sådär ja, då var Malin på jobbet och jag  är alldeles ensam. Så tänkte smyga in och skriva ett inlägg i hennes blogg. Har precis svullat i mig kyckling tortillas, så nu ska jag bara ligga och dega framför datorn. Blir nog uppe länge inatt så jag kan sova länge imorgon, kliver nämligen på mitt skift 19:00 imorgon och jobbar 12 timmar.
Hade varit trevligt med någon kall öl och tv4 sport (UFC:Unleashed). Men får dricka cola och försöka hitta några avsnitt av ultimate fighting via internet istället.

Ha det gott! 



För att krydda denna blogg med lite manligt testosteron...

Kommentarer
Postat av: Carin

Hej pojken! Inte dumt att ge lite extra krydda i Malins blogg. Pappa är här. Fikat och tapetserar en vägg i v-rum. Urläckert. Sen blir det middag och lite vin. Du/ni skulle varit här då. Men fryser in lite rester till er. Pappa hälsar.Kram kram

2008-10-11 @ 15:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0