Besök

Ställde klockan på nio imorse för att ta mig upp i bra tid, inte gjort så mycket vettigt sen dess.

Börjar klockan tre idag igen. Har två besök att se fram emot de kommande helgerna! Mickes föräldrar dyker upp på Fredag med hemlagad mat har jag fått höra, ljuvligt. Passar perfekt eftersom det råder idétorka på matlagningsfronten just nu.

Fredag är likamed lön också, ska bli spännande att se vad allt "slit" har gett mig.

Glöm inte att svara på frågan som jag publicerar på bloggen varje vecka.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ha! Nu har jag hittat till din blogg :)

Va roligt att få läsa vad som händer hos dig!

Sköt om dig

Kram

2008-10-27 @ 15:58:00
URL: http://michaelacarpelan.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej baby. Jag och Fredrik kommer i morgon om det går bra? Ska vi ta med oss något speciellt, typ sängkläder? Puss love, hälsa Julie det också så kanske vi kan hitta på något

2008-10-27 @ 20:08:52
URL: http://sandrawager.blogsome.com
Postat av: sandra

Vad har ni för adress?

2008-10-27 @ 20:12:07
URL: http://sandrawager.blogsome.com
Postat av: Malin

Michaela : Hej tjejen! Kul att du hittat hit :) va skoj att du ocks¨å har en blogg!



Sandra:Jobbar eftermiddag imorgon så vi börjar klockan tre och ledig onsdag. Du har mitt norska nummer sen förut va? Vilket tid kommer ni ungefär? men åker förbi orkanger och sedan svänger man av till fannrem och där följer man vägen ända tills du ser en skylt där det står blåsmo, bor alldeles vid skylten. Men kom imorgon innan tre annars kan det bli sv¨rt att hitta! Puss!

2008-10-27 @ 23:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0