2 månader till jul.

24 Oktober idag, tänk vad tiden går fort. Två månader kvar till jul, har jag sagt att vi måste fira jul här? Känns tråkigt med tankte på att jag alltid varit med familjen och släkten på julafton och allt som hör julen till. Julpynt, klä granen, lyssna på härlig julmusik, baka pepparkakor, Kalle Anka. Buhuuu! Åker hem en vecka innan och firar den istället, och då måste jag ha en riktig jul. Någon som har Kalle inspelat? Undrar någon norsk tv-kanal har Kalle Anka på julafton också?

I helgen är vi lediga, najs. Efter en vit månad ska det firas med vin och bra sällskap. Idag tänkte jag kolla in det lilla shoppingcentret vi har här och köpa lite nödvändiga saker (!)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0