importent things.

Att upptäcka att en mascara är torr är bland det jobbigaste jag vet. Många mascaror jag testat har tendens att bli torra ovanligt fort. Läste för ett tag sedan att man ska rengöra mascaraborsten en gång i veckan, så kan mascaran hålla riktigt länge.

Något jag måste pröva, är sämst på att sköta om mitt smink.

En vän till mig hade en riktigt gammal mascara som var kruttorr och ganska slut. Blötte upp mascaran varje gång hon skulle använda den och jag tror fanimej att det följde med lite mascara till.



Just nu använder jag Diorshow unlimited som inte alls är värd sitt pris, klumpar sig lätt och flagnar. Innan den hade jag Loreal Telescopic som är en riktigt bra budget mascara.

Kommentarer
Postat av: sandra

En fråga. Är den vännen jag, 2007, i Ålesund? :)

2008-11-14 @ 16:17:24
URL: http://sandrawager.blogsome.com
Postat av: Malin

Sandra: Haha, stämmer väldigt bra det.

2008-11-14 @ 19:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0