2009 det nya 90-talet

Jag tror att 2009 kommer att bli det nya 90-talet. Sveriges ekonomi var som värst under det årtiondet och nu är vår ekonom minst lika krisdrabbad igen. Modet på 90-talet kommer igen: Mittbenan eller sneluggen, fodralklänningar, mc skinnjackor, korta magtröjor, paljetter, vadlånga kjolar, ballongbyxor, platåskor, västar och mycket mer.

Beverly Hills är tillbaka, Ace of Base ska återförenas och alla frossade i mexikansk mat.

Eftersom jag är till största del uppvuxen på 90-talet, det var också då jag fick min första cd-skiva av min kusin. Jag la in skivan med ace of base i min cd spelare som jag hade sparat ihop till alldeles själv och körde "All that she want's" på repeat. Mimade med mitt illgröna plast hopprep framför spegeln och var överlycklig. Fast att låten var och är riktigt dålig.

Räkna med mer 90 tal om jag får spå år 2009.

Kommentarer
Postat av: emmaemma

Malin, där sa du något, jag tror att du har rätt :)

ska bli underbart att se dig i helgen! puss

2008-11-14 @ 08:28:03
URL: http://itslikeafuckingmovie.blogsome.com
Postat av: Malin

Emmaemma: haha ja, eller hur? ses på lördag gums, Saknar dig! Puss

2008-11-14 @ 11:46:54
URL: http://mejlins.blogg.se/
Postat av: Sanna

Va den kusinen jag? :-)

2008-11-15 @ 19:01:53
Postat av: Malin

Sanna: haha ja, jag fick den från dig och Johan. Mycket bra skiva ;)Puss

2008-11-15 @ 19:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0