12.10

Idag sov jag lite förlänge, får alltid lite smått panik då klockan är över tolv då jag slår upp ögonen, om jag inte jobbat natt.
Men idag börjar jag klockan tre så det var ju ingen större fara.

Igår kollade jag och Micke på den nya vampyr serien True blood. M fick med den i en café tidning för ett tag sen. Jag tyckte den verkade riktigt bra, roligt med lite annat istället för "rika tjejer som lever lyx" serierna som har varit ett tag nu.
 
Alexander Skarsgård är med i True Blood också.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Vet du?

Jag nominerade din blogg på RIX fm till Blogg SM. hehe :)

Jag tycker den är jättebra, för du skriver om så blandade saker. Och det var INTE en jag-vill-att-du-nominerar-tillbaka-nominering utan verkligen en spontan och ärlig åsikt. haha

puss på re

2008-11-26 @ 22:34:31
URL: http://michaelacarpelan.blogg.se/
Postat av: Malin

Michaela: Söt du är och vad roligt att höra att du tycker det! vad innebär blogg SM?:) Puss!

2008-11-27 @ 00:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0