Julklapp till mig själv.

Idag har jag inte gjort nånting vettigt trots att jag har haft all tid i världen. Men på nåt sätt så vill jag inte ta ut mig så mycket eftersom vi ska iväg och jobba natt ikväll.

Alla julklappar är i princip klara, pjuh. Ska ge mig själv en julklapp också, började med det förra året. Då fick det bli en fin klocka. I år blir det en ryggmassage eftersom jag har riktigt ont i ryggen i perioder. Kanske har några knutar som måste lösas upp? Massage måste jag unna mig oftare. Det är ju så skönt dessutom.




Kommentarer
Postat av: elin

du var super söt..

2008-12-08 @ 21:02:56
URL: http://elinburstedt.blogg.se/
Postat av: Malin

Elin : Det var snällt sagt. Tack :)

2008-12-09 @ 15:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0